vineri, 26 iunie 2009

Era sa mor azi...de ras

Nu cred ca a existat azi un elev de clasa a 12-a caruia sa nu-i tremure chilotii pe el. Examenul "de maturitate"( cum era odinioara numit) a facut sangele sa fiarba iar apoi sa inghete, intr-un proces nesfarsit de "sangvino-pasteurizare". Fetele elevilor din timpul testului, unele relaxate, altele schimonosite, unele mustacioase, buna mea prietena stie despre ce este vorba, au incercat sa stoarca pana la refuz informatii acumulate tot anul sau in ultimele doua saptamani si sa produca un eseu acceptabil pentru domnii si doamnele "da la corectura".
Eu, sincer sa fiu, nu am putut manca, dormi, citi sau efectua orice alt proces care imi cerea mai mult decat minimul de concentrare; emotiile aflate in crescendo de la inceputul oralelor a atins punctul maxim ieri noapte...simteam ca tot ceea ce am crezut ca stiu s-a sters sau a cazut intr-un abis al creierului si nu mai putea fi recuperat. Alti si alte colege s-au "dus la baie" incepand cu ora 5 dimineata, corpul lor semnaland o intensa dorinta de a-si deschide sfincterele in cel mai neplacut si apos mod.
Ajunsi in sala de examen ni s-au comunicat locurile in banci, ni s-au confiscat toate "materialele"(cele declarate normal) si ni s-a spus sa asteptam in liniste, ca mieii dusi la abator, SUBIECTELEEEEE....(a vrut sa sune infricosator:P). In asteptare, intr-o evidenta stare mixta de emotii si plictiseala am inceput sa vorbim intre noi, sa stabilim metode de a vorbi in asa mod incat sa nu putem fi auziti de vigilentele doamne care ne supravegheau ca ulii.
Intrarea SUBIECTELOOOOR, a fost marcata de o liniste aproape mortuara:)) toata lumea respira sacadat si incerca sa afle ce s-a dat apoi o voce feminina se aude din clasa : "NE-AU DAT ULTIMA NOAPTEE BAAAA!!!!!!" si exclamatia a fost urmata de urale de fericire, nu picase TITUUUUUU( din nou am vrut sa par infricosator).
Au urmat 2 ore juma de scris si intrebat in stanga si an dreapa: baah la 6 ce e??, acolo ce scriu??, care sunt temele?? sau BAH CE TRE' SA SCRIEM LA PARTEA A 3-A????....apoi gata s-a terminat de scris si am plecat din sala bucuros ca pot fuma bine-meritata tigara "de dupa"...

11 comentarii:

  1. ooo,misu,ma surprinzi,ti-ai facut blog
    hai ca abia astept sa vad ce scrii.si in ceea ce priveste emotiile de azi,m-am simtit la fel ca orice elev de clasa a 12-a.sa dea Domnu'sa se termine odata ca nu mai suport stresul.pup:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce sat-i povestesc bah baiete. Tiai facut si tu blog. toti copii roceri isi fac blog acuma. Bah emo ba lasane ba in pace cu ideile tale. mare experienta de viata ai tu care nici nai dat baku. mai intai termina cu examenele i-a baku si dupaia mai vorbim. hai pa

    RăspundețiȘtergere
  3. mishu, esti scarbos :|
    cand scrii un post serios cauta-ma [-(
    =))
    maxi ruleaza :X

    RăspundețiȘtergere
  4. mah tre sa recunosc k eu nu am avut parte de procesul descris de u dar am avut emotii.e normal,e un examen important.bafta!!!si la kt mai multe postari;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Prietene, ma bucur ca ai venit printre "blogareli de ocazie", si sper sa te simti bine aici.
    Cat despre postare....nu am ce zice....decat ca te inteleg, imi place stilu`, si baga mare.
    Sper sa treaca cat mai usor si cat mai repede pentru tine, cat despre mine..sper sa vina cat mai tarziu!

    RăspundețiȘtergere
  6. Noi 3 iti simtim durerea!!! Stim prin ce treci( yo nu si spartii astia doi). Sa sti ca eu iti tin pumni ( in freza ). Hahahaha

    P.S: Ti-am zis in plm ca bacu e usor???

    RăspundețiȘtergere
  7. Bacul... Vrajeala de examen. Am dat bacul anul trecut si dupa proba de romana oral, a inceput treptat sa-mi scada interesul pentru examen. Cel mai tare e insa in sesiune. O sa ajungi si tu acolo. :))

    RăspundețiȘtergere
  8. N-are legatura titlul cu continutu' da chip ap da uarc <3

    RăspundețiȘtergere
  9. pffff....mishule mishule...emotii ..bac...ce frate in 2 saptamani nici nu mai stim de ele...astea sa ne fie probleme toate:P.....astept sa ma surprinzi k poti dak insisti in urmatoarele postari poate nu continui ce ai inceput k eu te bat jur...in rest bafta frate inca 3 zile:p

    RăspundețiȘtergere
  10. Cred că s-a auzit în toată şcoala "ULTIMA NOAPTE!!" :))
    A fost mult mai bine decât s-ar fi aşteptat oricine. Înainte: "Bă, care erau etapele Junimii? Ce dracu a făcut Maiorescu?"
    O să trecem şi de bacul ăsta :-j Să vedem admiterea :|
    Ştii că sunt anti-bloguri, dar o să mă mai uit din când în când cuz I know u have potential :D

    :* Gi

    RăspundețiȘtergere
  11. ...clar frate..ai mare dreptate..toti am simtiti ca ne vajaie sangele in cap cand am auzit....ultima noapte.....:))):)))a fost senzatie totala...si sunt sigura ca o sa fie si mai si cand vom fii doar noi si rezultatele:P:P...te poopa mama...take care..pishulik:D:D

    RăspundețiȘtergere